Bakugan

Oto forum na którym wszyscy fani Bakuganów są mile widziani. Gra nigdy wam się nie znudzi, bo jest tu co robić.


#1 2011-06-20 19:24:14

 Ren

Administrator

Zarejestrowany: 2011-06-20
Posty: 34

Karty Super Mocy

PHYRUS
Maximum Dragon Przenosi 500 Gs z przeciwnika do Spec A
General Quasar Dodaje 200 do Spec B
Dragon Contender Ustawia poziom mocy przeciwnika do podstawowego i dodaje 600 Gs do Spec A
Tornado Ognia Przeciwko tej karcie mocy może się tylko przeciwstawić latający bakugan, a tak to zabiera 300 Gs wroga.
Siła Smoka Wyłącznie dla Spec A. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Meteoryt Phyrusa dodaje 80pkt do bakuganów Phyrusa.
Płomienie Dla Spec B. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Smoczy Lot Dla Spec A. Przy wyjsciu powoduje atak równy ilosci jego pkt mocy + po tym zwieksza je o 100.
Ognisty Strzał : Odejmuje 100 pkt przeciwnikowi tylko Spec B
Obrońca Phyrusa : Odejmuje 50 pkt przeciwnikowi i dodaje Spec B 150 pkt
Super Odbicie(trap) Zezwala Scorpionowi atakowac z dystansu oraz dodaje mu 100pkt.
Podwójny Phyrus Tylko JetKor Dodaje mu 160 pkt i dezaktywuje karte otwarcia
Ognisty Wystrzał : Tylko Twin Destructor odejmuje 200 pkt a przeciwnik nie moze urzyc Super Mocy przez jedną ture

AQUOS
Szybki atak Wyłącznie dla Spec A. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Karta Tsunami pozwala zniszczyć bakugany przeciwnika na polu bitew. (latające sie opierają jak w tornado)
Syreni Śpiew Tą kartę może użyć tylko Syrenoid, niszczy innego bakugana, niemożna tego ominąć.
Wodne Tornado Dodaje 100 pkt mocy bakuganom Aquosa.
Podwodna pułapka Wyłacznie dla Spec B. Zwieksza siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Topielec Dla Spec A. Przy wyjsciu powoduje atak równy ilosci jego pkt mocy + po tym zwieksza je o 100.
Powietrzny Kop : Odejmuje przeciwnikom 50 pkt mocy i dodaje je Spec A
Skrzydło Mercurego : dodaje 100 pkt mocy (tylko Spec B)
Błękitna Tarcza : Przywraca Jedną super moc i odejmuje przeciwnikom 50 pkt
Księżycowy Deszcz : Odejmuje 50 pkt przeciwnikom  i dodaje je Spec B
Mocna Fala : dodaje Syrenoidowi 100 pkt
Strzał Fali : dodaje Syrenoidowi 150 pkt
Wodny Smok Odejmuje przeciwnikowi 150 pkt oraz dodaje Battle Sabre 100 pkt

HAOS
Skid Roa Dodaje 200 Gs do Spec B
Raven Lore Przenosi 100 Gs z przeciwnika do Spec B
Shock Down Cofa do ręki bakugana przeciwnika i dodaje 100 z każdego przeciwnika. Anchorsaur
Power Eraser Przenosi 200 z przeciwnika do Anchorsaur.
Ostrza Wyłącznie dla Spec A. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Oślepienie Wyłacznie dla McCooky , Zwieksza jego siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Super moc Zwieksza siłe Spec B o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Szabla Wyłącznie dla Spec A Przy wyjsciu powoduje atak równy ilosci jego pkt mocy + po tym zwieksza je o 100.
Złe Światło : Przywraca Poległego Bakugana (tylko Spec A) (bakugan moze byc przeciwnika ale i tak go zwracasz i musi byc z twojej domeny)
Krysztaliczny Kieł : Pozwala Dodać Spec A Do walki (tylko Spec A)
Scięcie Zabójcy : tylko Spec A Przywraca każdą straconą moc i podwaja moc Tigrery (tą ktorą straciła)
Starożytny Blask : Odejmuje Przeciwnikom 50 pkt i daje je Spec B
Elektryczna Strzała : Odejmuje 100 pkt przeciwnikowi (tylko Spec B)
Pierścien Ciemności : tylko Spec B nie pozwala na urzycie super mocy (na 1 ture)
Słoneczny Strzał : dodaje McCokyemu +100 mocy
Płonąca Pochodnia : Przywraca Karte Otwarcia bądź Super Moc (Tylko McCooky)
Statystyka Haosu : McCooky moze dodać 100 pkt i przywrocić Karte Super mocy
Obezwładnienie(trap) Wskakuje na bakugana rywala i kradnie mu 300pkt mocy dla Dynamo
Haos Moc Odbija super Moc poczym dodaje Battle Crasherowi 100 pkt (odbija w sensie jak ktos urzyl SM Karta Mocy to np dodaje to mu )
Nadświetlna Przestrzeń : Każda Super Moc urzyta w turze zostaje Usunieta (do konca calej walki nie mini bitwie) Tylko Vilantor Gear

SUBTERRA
Gun Lock Dodaje 200 do Spec B
Volcano Hammer Dodaje 200 do Spec B
Giga Uderzenie Wyłącznie dla Spec A. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Ruchome Piaski Odejmuje 50 pkt bakuganowi przeciwnika, niszczy efekty kart otwarcia.
Hyper Fight Zwieksza siłe Spec B o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Ziemia Dla Spec A. Przy wyjsciu powoduje atak równy ilosci jego pkt mocy + po tym zwieksza je o 100.
Wielki Cios : Odejmuje przeciwnikom 50 pkt i daje je Spec A
Kopia : Kopiuje jedną super Moc (tylko Spec A)
Ziemna Super Moc : Zmienia Karte Otwarcia (każda moze to być postaci byle co ) na Pole Subterry (czyli domeny ) (tylko Spec A)
Wielki Młot : Tylko Cykloid dodaje mu 100 pkt
Prawy Gigant Dodaje Cykloidowi 100 pkt
Rakietowa Pięść : Odejmuje przeciwnikom 150 pkt
Zamknięta Broń : Dodaje 100 pkt Spec B
Wielka Piaskowa Dziura : Odejmuje przeciwnikom 100 pkt
Podkop(trap) dla Legionoid. Podkopuje sie pod karte rywala i atakuje z zaskoczenia dodaje mu 210pkt mocy
Kamienny Stos : Ma możliwość Zamiany kart otwarcia jesli jest takowa w polu i dodaje 150 pkt.

VENTUS
Armored Mega Dome Dodaje 300 Gs do Spec B.
Wind Power Soaring Strike Shot Przenosi 200 Gs z przeciwnika na Spec B.
Drugi Taniec, Pozycja Fenixa Odejmuje 200 Gs przeciwnikowi. Spec B
Typhoon Chase Dodaje 100 Gs do Atmos.
Mega Tarcza Dodaje 200 Gs do Altair.
Spinal Saucer Odejmuje przeciwnikowi 200. Wyłącznie Altair
Atak Piór Dodaje dla Harpus 150pkt (po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Powietrzny atak Wyłącznie dla Spec A. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Wietrzne tornado ventusa Dla Spec B. zwieksza o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Tornada wiatru Dla Spec A. Przy wyjsciu powoduje atak równy ilosci jego pkt mocy + po tym zwieksza je o 100.
Szlachetny Zielony Wiatr : Podwaja aktualną moc Spec A.
Wiatr Furii : Jeśli w polu są trzy bakugany Ventusa gracz moze odjąc 50 pkt przeciwnikom
Szlachetny Deszcz Meteoru : dodaje Spec A +100 pkt
Cienisty Klon : Odejume Przeciwnikom 100 pkt i dodaje Spec B 200 pkt
Cieniste Echo : Odejmuje Przeciwnikom 200 pkt tylko Spec B
Burza Piór : Dodaje Harpus 150 pkt
Strzał Piór dodaje Harpus 150 pkt
Brzegi Piór Przywraca super moc i dodaje Hapus 200 pkt mocy
Naddźwiek: Bonus Karty otwarcia podwaja sie (tylko nie karty postaci)Tylko Battle Turbine
Natura Powietrza : Pozwala na przelatywanie nad kartami oraz na dodanie Swaytherowi 150 pkt mocy

DARKUS
Battle Marionette Przenosi bakugana przeciwnika do gry. Spec B
Tri-Gunner Dodaje 300 Gs do Spec B
Vermillion Jet Black Przenosi 200 z przeciwnika do Atchibee.
Chaos Serca Ciemności Karta dla Spec A, Spec A miota we wszystkich kulami cienia i moc wzrasta o 50.
Promień cienia Wyłącznie dla Spec A. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Zemsta Oregano Karta Darkusa, odejmuje 100pkt od bakugana.
Ostrze Cienia Dodaje 80 punktów Bakuganom Darkus.
Mroczna siła Spec B. Zwieksza siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)
Zagłada Spec A. Przy wyjsciu powoduje atak równy ilosci jego pkt mocy + po tym zwieksza je o 100.
Komnata Gravitacji : odejmuje 50 pkt i dodaje je Spec A (co ture dopuki nie skonczy sie walka )
Zakłócenie Darkusa : dodaje Spec A 100 pkt
Potrójny Strzał : Dodaje +100 pkt dla Spec B
Burza Darkusa : Odejmuje 100 pkt przeciwnikom i dodaje Spec B 50 pkt



ZWYKŁE KARTY

Power Winder Odejmuje 200 Gs przeciwnikowi
Pyrus Spear Dodaje 200 Gs do Fencer
Karta Przeciwne moce Połączenie przeciwstawnych domen(Aqos/Subtera, Darkus/Phyrus, Ventus/Haos), dodaje 100 pkt. (wszystkim bakuganom pod wpływem tej mocy)
Super Ostrzał Używa Laserman, pozwala zaatakować bakugana na wrogim polu dodając Lasermenowi 40pkt.
Zatruty Kieł Przenosi 50pkt z wrogiego bakugana na twojego, jak wrogi bakugan wygra i będzie jeszcze walczył to jego moc będzie spadała o 10 póki nie przestanie walczyć. 
Trąba Powietrzna Odejmuje powoli punkty przeciwnika, na początek odejmuje od 10.
Uderzenie Niszczy Kartę Otwarcia. .
Ogień Saurusa Dodaje 50 pkt Saurusowi.
Wspólna Podróż do wymiaru zagłady Dwa bakugany z jednego pola idą do wymiaru zagłady.(rzadkie)
Waga dwóch Dusz Moc 2 bakuganów łączy się. - Jeśli bakugan zginie, po śmierci są rozłączeni!!
Karta Zagłady bakugany zniszczone lądują w wymiarze zagłady z którego juz nie powrócą (specjalna)
Karta Mocy dodaje 100pkt bakuganowi
Dry World Przeciwnik nie może używać kart super mocy dla Aquosa, przenosi 100 z przeciwnika na Abisa Omege.



Specjalne Karty Super Mocy Strażników:

Linehalt
Wibracja Prądu: Anuluje supermoce przeciwnika i zabiera mu 300 punktów mocy.
Odbicie Zaklęcia: Zabiera bonus z supermocy przeciwnika.
Szabla Ciemności: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
Zamieć Ciemności: Anuluje supermoce przeciwnika.
Łamacz Lodu: Anuluje kartę otwarcia.
Niszcząca Furia: Dodaje 400 punktów mocy Linehaltowi.
Oszczep Ciemności: Zabiera 400 punktów mocy z przeciwnika do Linehalta.
Promień Gigartha : Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi.


Coredem
Podmuch Ducha: Dodaje 400 punktów mocy Coredemowi.
Super Pięść: Zabiera 400 punktów mocy przeciwnikowi.
Strzała Łusek: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.
Core Knuckle: Dodaje 300 punktów mocy Coredemowi.
Dziura Wymiaru: Anuluje supermoce przeciwnika.
Zbrojny Exia: Odwraca działanie supermocy przeciwnika
Pancerna Tarcza: Anuluje supermoce przeciwnika.
Moc Wyrzutni: Zabiera 500 punktów mocy przeciwnikowi.
Cios Młota: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Coredema.
Strzała Zniszczenia: Przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Coredema.
Zmienna Wyrzutnia: Anuluje supermoce przeciwnika.


Helix Dragonoid
Smoczy Koliber: Anuluje supermoce przeciwnika
Tornado Płomieni: Anuluje Kartę Otwarcia, i przenosi 200G z przeciwnika do Helix Dragonoida.
Galaktyczny Smok: Dodaje 500G Helix Dragonoidowi.
Tarcza Helixy : Helix Dragonoid zyskuje tyle samo G Power co przeciwnik: Anuluje supermoce przeciwnika.
Płonące Odbicie: Anuluje Supermoce przeciwnika
Wirująca Ściana: Anuluje supermoce przeciwnika, i przenosi 300G z przeciwnika do Helix Dragonoida.
Falanga Smoka: Anuluje supermoce przeciwnika, i przenosi 200G z przeciwnika do Helix Dragonoida.
Strzelające Tornado: Przenosi 200G z przeciwnika do Helix Dragonoida.
Cios Smoka: Zabiera 200G z przeciwnika.(Subterra)


Aranaut
Złudzenie: Dodaje 300 punktów mocy Aranautowi.
Pięść Wektora: Dodaje 400 punktów mocy Aranautowi.
Pięść Mirażu: Anuluje supermoce przeciwnika, i przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Aranauta.
Dysza Mirażu: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikom
Fala Światła: Anuluje supermoce przeciwnika.
Światło Wsparcia (Support Light): Anuluje kartę otwarcia.
Duo Komandos: Dodaje 200 punktów mocy każdemu Aranautowi po jego stronie.
Spiralny Blask: Dodaje 300 punktów mocy Aranautowi.
Aleja Pięści: Dodaje 400 punktów mocy Aranautowi.
Miraż Skoku: Przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Aranauta.
Cios Aurory: Anuluje supermoce przeciwnika i zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.


Akwimos
Błękit Mocy: Anuluje supermoce przeciwnika, i dodaje 300 punktów mocy każdemu w drużynie Akwimosa.
Cios Ninja: Anuluje kartę otwarcia.
Cieniste Kleszcze: Dodaje 300 punktów mocy Akwimosowi.
Świat Głębin: Dodaje 200 punktów mocy Akwimosowi.
Spiralne Ciśnienie: Dodaje 300 punktów Akwimosowi.
Siła Oceanu: Dodaje 400 punktów Akwimosowi.
Podwójne Cieniste Kły: Przenosi 200 punktów mocy z przeciwnika do Akwimosa.
Błękitna Obrona: Dodaje 300 punktów każdemu w drużynie Akwimosa.
Błękit Żywiołu: Wyrównuje poziom mocy Akwimosa z poziomem mocy przeciwnika.


Hawktor
Obrona Dzikim Wiatrem: Anuluje supermoce przeciwnika.
Powietrzny Kieł, Hiper Burza: Anuluje supermoce przeciwnika i przenosi 300 punktów mocy z przeciwnika do Hawktora.
Niebiański Kieł, Lot Cyklonu: Anuluje wszystkie supermoce przeciwnika.
Ochrona Ninja Spiralny Wir: Anuluje supermoce przeciwnika i przenosi 400 punktów mocy z przeciwnika do Hawktora.
Lot Ninja Komety: Anuluje kartę otwarcia.
Elektryczny Kieł, Wirujący Cios: Zabiera 300 punktów mocy przeciwnikowi.


Gracz, który będzie posiadał innego Bakugana Strażnika proszę o skonsultowanie się ze mną na temat jego Kart Super Mocy.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.013 seconds, 10 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.viva-metin.pun.pl www.zhpgizycko.pun.pl www.vsmetrans.pun.pl www.c-r-p.pun.pl www.undeadshadows.pun.pl